داستان آریته

داستان آریته: ۶۰ سال همراه با ریشه های ایتالیا

داستان آریته: ۶۰ سال همراه با ریشه های ایتالیا

داستان آریته روایتی جذاب از یک نام و برند ایتالیایی است که توانست با نوآوری و طراحی های خودش، جایگاه ویژه‌ای در دنیای لوازم خانگی کوچک پیدا کند.

ایتالیا و هرچیزی که دارد ، در ذهن ما ایرانی ها تصویر همواره جذابی را شکل داده است :
آشپزی،قهوه،پیتزا ،پنیر،فوتبال،سینما ، موسیقی و البته طراحی خاص آن ها ،همه و همه یک ذهنیت را برای ما ایجاد کرده که اگر قرار باشد برای همه آن ها صفتی مشترک را در نظر بگیریم ،تنها یک کلید واژه روی میز است، “ایتالیایی”!

داستان آریته : فرهنگ ایتالیا
ایتالیا ایتالیا و ایتالیا!

این داستان ایتالیایی ،داستان آریته است:

Ariete در سال ۱۹۶۴ توسط گوستاوو کلمبو در قلب توسکانی تأسیس شد و مسیر خود را از یک کسب‌وکار محلی تا تبدیل شدن به یک نام بین‌المللی پیمود.


راه را یک فندک روشن کرد!

داستان آریته با اولین محصول خود، یک فندک گازی دستی در دهه ۱۹۷۰، شروع به شکل‌گیری کرد.
این محصول ساده و کاربردی به سرعت در آشپزخانه‌های ایتالیایی محبوب شد و اولین قدم‌های موفقیت برند را رقم زد.

داستان آریته : یک شروع ایتالیایی
زبان طراحی متفاوت

در دهه ۱۹۸۰، Ariete تمرکز خود را بر تکنولوژی بخار گذاشت.
محصولات کلیدی این دوره، مانند اتوی بخار بادوام Asso و خط تولید محصولات تمیزکننده با بخار Vaporì، موفقیت چشمگیری کسب کردند.

داستان آریته :محصولات آغازین
کارایی و کیفیت به زبان ایتالیایی از همان روز ها مهم بود!

این موفقیت‌ها باعث شد تا داستان آریته به پنج قاره راه یابد و برند در سطح جهانی شناخته شود.

نماد گرایی و زبان طراحی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های داستان آریته، تولد محصولات نمادین آن است.

داستان آریته : دو محصول کاربردی و نمادین برای آشپزخانه
1989 Ariete

در سال ۱۹۸۹، رنده‌ی برقی Gratì به بازار آمد و به سرعت به پرفروش‌ترین رنده‌ی برقی در ایتالیا تبدیل شد.
پس از آن، آسیاب برقی سبزیجات Passì نیز به این موفقیت پیوست.

تغییر مالکیت

با گذشت زمان و رشد چشمگیر، مالکیت این برند دستخوش تغییراتی شد که نقش مهمی در گسترش آن داشت.

در سال ۱۹۹۵، شرکت توسط گروه بین‌المللی Kenwood Appliances UK خریداری شد.
سپس، در سال ۲۰۰۱، گروه بزرگ و معتبر De’Longhi اقدام به خرید شرکت کنوود کرد و به این ترتیب، Ariete نیز به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه، به گروه De’Longhi پیوست.

این اتفاق به Ariete امکان داد تا از منابع و شبکه‌های توزیع گسترده یک شرکت بزرگ جهانی بهره ببرد.

ادامه داستان آریته: نوآوری، طراحی و همکاری

امروزه، داستان آریته بر سه اصل کلیدی استوار است که در طول دهه‌ها به آن‌ها وفادار مانده است:

بعد از 60 سال
هنوز هم همان الگو را زنده نگه داشته اند.

نوآوری، طراحی و پایداری:
این برند با یک مرکز تحقیق و طراحی داخلی، به طور مداوم به دنبال فناوری‌های جدید و مواد باکیفیت است تا محصولاتی کاربردی و زیبا بسازد.

بخشی از موفقیت Ariete نیز حاصل همکاری‌های هوشمندانه با برندهای معتبر جهانی مانند Disney و غول‌های مواد غذایی همچون Barilla و Ferrero است که به تولید محصولات نوآورانه و منحصر به فرد منجر شده است.

در همکاری با دیزنی
همکاری با دیزنی!

داستان آریته همچنان ادامه دارد و این برند به عنوان یک نام پیشرو در صنعت لوازم خانگی کوچک، با تمرکز بر کیفیت، عملکرد و طراحی، به مسیر خود ادامه می‌دهد.

برای نگارش این مقاله از منابع مرجع معتبر از جمله Ariete استفاده شده است.
شما می‌توانید برای مشاهده محصولات این برند به صفحه فروشگاه ما مراجعه کنید و همچنین در بخش مقالات به مطالعه‌ی بیشتر درباره‌ی برندها و داستان‌های آن‌ها بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *